No więc tak! Dzisiaj zaczęła się szkoła! Jestem w 1 gimnazjum. Apel na rozpoczęcie mieliśmy o 7:30, i o tej samej godzinie musimy codziennie być w szkole. Kupiłam sobie dzisiaj wszystkie zeszyty, ale połowy książek nadal nie mam. Pierwsza lekcja jutro to Niemiecki.. Boże co ja takiego ci zrobiłam, że muszę uczyć się tego języka?! Na 18 muszę być jeszcze w kościele, ponieważ mamy mszę na rozpoczęcie roku szkolnego.. tak wiem, że to dziwne! :)
Nie załamując się do końca, powrócę do dnia wczorajszego. Jak już pisałam, w niedziele byłam na This Is Us, i było po prostu PER-FECT! Sala była prawie pełna! Wszystkie tańczyłyśmy, śpiewaliśmy, piszczałyśmy (szczególnie widząc sceny kiedy chłopcy byli bez koszulki), no i śmiałyśmy się prawie przez cały czas. Poznałam parę fajnych dziewczyn, jednej z nich podałam swojego e-maila, żeby czasami pogadać.
Musze już kończyć bo rodzice mnie wołają! Za kilkanaście minut muszę być w kościele, na tym cholernym rozpoczęciu szkoły..
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz